Średnica liny: od 5 do 11,5 mm
![]()
![]()
![]()
![]()
Wciągarka linowa elektryczna TIRLIFT 2
- Ochrona elementów elektrycznych (panel sterowania i silnik), klasa IP55
- Całkowicie zamknięta, nasmarowana na cały okres eksploatacji przekładnia śrubowa (typ zgodny z zakresem obciążeń)
- Jedna lub dwie prędkości podnoszenia lub zmienna prędkość
- Stycznik start/stop (dla urządzeń typu B i C)
- Transformator niskiego napięcia 48 V (dla urządzeń typu B i C)
- Szeroka gama silników do podnoszenia z klasą izolacji F, stopniem ochrony IP 55
- Sprężynowy hamulec tarczowy
- Modułowa i ewolucyjna rama dolna umożliwiająca wiele kierunków wyprowadzenia liny z bębna
TIRLIFT 2 wersja niskonapięciowa
| Typ | TIRLIFT 2 250-500 | |
|---|---|---|
| Standard | Long | |
| B [mm] | 243 | 243 |
| C [mm] | 79 | 79 |
| Ø D [mm] | 121 | 121 |
| E [mm] | 255 | 255 |
| Ø F [mm] | 10,5 | 10,5 |
| G [mm] | 197 | 197 |
| I [mm] | 68 | 68 |
| J [mm] | 23 | 23 |
| K [mm] | 356 | 471 |
| M [mm] | 121,5 | 121,5 |
| N [mm] | 121,5 | 121,5 |
| T [mm] | 230 | 345 |
| TIRLIFT 2 | |||
|---|---|---|---|
| 250-500 Standard | |||
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 2,2 |
| A [mm] | 451 | 462 | 473 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 356 | 356 | 487,5 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 421 | 421 | 487,5 |
| H [mm] | 284,5 | 284,5 | 306,5 |
| TIRLIFT 2 | |||
| 250-500 Long | |||
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 2,2 |
| A [mm] | 451 | 462 | 473 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 468 | 468 | 468 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 533 | 533 | 533 |
| H [mm] | 284,5 | 284,5 | 306,5 |
Wymiary A, H, L zależą od rozmiarów zastosowanego silnika oraz opcji wyposażenia
TIRLIFT 2 wersja niskonapięciowa
| Typ | TIRLIFT 2 600-1500 | |
|---|---|---|
| Standard | Long | |
| B [mm] | 304 | 304 |
| C [mm] | 107,5 | 107,5 |
| Ø D [mm] | 159 | 159 |
| E [mm] | 318 | 463 |
| Ø F [mm] | 12,5 | 12,5 |
| G [mm] | 246 | 246 |
| I [mm] | 62 | 62 |
| J [mm] | 29 | 29 |
| K [mm] | 495,5 | 495,5 |
| M [mm] | 152 | 152 |
| N [mm] | 152 | 152 |
| T [mm] | 290 | 435 |
| TIRLIFT 2 600-1500 Standard | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 1,5 | 2,2 | 3 | 4 |
| A [mm] | 535,5 | 543 | 541 | 554 | 558 | 558 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 456 | 456 | 456 | 507 | 511 | 533 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 516 | 516 | 516 | 516 | 516 | 533 |
| H [mm] | 332,5 | 332,5 | 332,5 | 332,5 | 332,5 | 332,5 |
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 1,5 | 2,2 | 3 | 4 |
| A [mm] | 535,5 | 543 | 541 | 554 | 558 | 558 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 601 | 601 | 601 | 601 | 601 | 601 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 661 | 661 | 661 | 661 | 661 | 661 |
| H [mm] | 332,5 | 332,5 | 332,5 | 332,5 | 332,5 | 332,5 |
Wymiary A, H, L zależą od rozmiarów zastosowanego silnika oraz opcji wyposażenia
TIRLIFT 2 wersja z regulowaną prędkością podnoszenia
| Typ | TIRLIFT 2 250-500 | |
|---|---|---|
| Standard | Long | |
| B [mm] | 243 | 243 |
| C [mm] | 79 | 79 |
| Ø D [mm] | 121 | 121 |
| E [mm] | 255 | 255 |
| Ø F [mm] | 10,5 | 10,5 |
| G [mm] | 197 | 197 |
| I [mm] | 68 | 68 |
| J [mm] | 23 | 23 |
| K [mm] | 356 | 471 |
| M [mm] | 121,5 | 121,5 |
| N [mm] | 121,5 | 121,5 |
| T [mm] | 230 | 345 |
| TIRLIFT 2 | ||||
|---|---|---|---|---|
| 250-500 Standard | ||||
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 2,2 | 3,3 |
| A [mm] | 475 | 475 | 475 | 477 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 356 | 356 | 488 | 488 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 421 | 421 | 487,5 | 488 |
| H [mm] | 345 | 345 | 345 | 345 |
| TIRLIFT 2 | ||||
| 250-500 Long | ||||
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 2,2 | 3,3 |
| A [mm] | 475 | 475 | 475 | 475 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 468 | 468 | 468 | 468 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 533 | 533 | 533 | 533 |
| H [mm] | 345 | 345 | 345 | 345 |
Wymiary A, H, L zależą od rozmiarów zastosowanego silnika oraz opcji wyposażenia
| Typ | TIRLIFT 2 600-1500 | |
|---|---|---|
| Standard | Long | |
| B [mm] | 304 | 304 |
| C [mm] | 107,5 | 107,5 |
| Ø D [mm] | 159 | 159 |
| E [mm] | 318 | 463 |
| Ø F [mm] | 12,5 | 12,5 |
| G [mm] | 246 | 246 |
| I [mm] | 62 | 62 |
| J [mm] | 29 | 29 |
| K [mm] | 495,5 | 495,5 |
| M [mm] | 152 | 152 |
| N [mm] | 152 | 152 |
| T [mm] | 290 | 435 |
| TIRLIFT 2 600-1500 Standard | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 1,5 | 2,2 | 3 | 4 |
| A [mm] | 574 | 574 | 574 | 574 | 574 | 574 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 456 | 456 | 456 | 507 | 511 | 533 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 516 | 516 | 516 | 516 | 516 | 533 |
| H [mm] | 391 | 391 | 391 | 391 | 391 | 449 |
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 1,5 | 2,2 | 3 | 4 |
| A [mm] | 574 | 574 | 574 | 574 | 574 | 574 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 601 | 601 | 601 | 601 | 601 | 601 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 661 | 661 | 661 | 661 | 661 | 661 |
| H [mm] | 391 | 391 | 391 | 391 | 391 | 449 |
Wymiary A, H, L zależą od rozmiarów zastosowanego silnika oraz opcji wyposażenia
TIRLIFT 2 dostępne typy
| Typ | DOR | GNP | Dł. liny | Silnik | Prędkość | Ø liny |
|---|---|---|---|---|---|---|
| [kg] | FEM | [m] | [kW] (ilość faz) | [m/min] | [mm] | |
| TC121M | 125 | 2m | 56 | 0,75 (3~) | 21 | 5 |
| TL121M | 125 | 2m | 81 | 0,75 (3~) | 21 | 5 |
| TC121MM | 125 | 2m | 56 | 0,75 (1~) | 21 | 5 |
| TL121MM | 125 | 2m | 81 | 0,75 (1~) | 21 | 5 |
| TC221M | 125 | 1Am | 56 | 1,1 (3~) | 21 | 5 |
| TL221M | 125 | 1Am | 81 | 1,1 (3~) | 21 | 5 |
| TC214M | 125 | 1Am | 56 | 0,75 (3~) | 14 | 5 |
| TL214M | 125 | 1Am | 81 | 0,75 (3~) | 14 | 5 |
| TC209M | 125 | 1Am | 56 | 0,75 (3~) | 9 | 5 |
| TL209M | 125 | 1Am | 81 | 0,75 (3~) | 9 | 5 |
| TC260V | 250 | 1Am | 56 | 3VV (3~) | 0-60 | 5 |
| TL260V | 250 | 1Am | 81 | 3VV (3~) | 0-60 | 5 |
| TC243VM | 250 | 1Am | 56 | 2,2VV (1~) | 0-43 | 5 |
| TL243VM | 250 | 1Am | 81 | 2,2VV (1~) | 0-43 | 5 |
| TC243VT | 250 | 1Am | 56 | 2,2VV (3~) | 0-43 | 5 |
| TL243VT | 250 | 1Am | 81 | 2,2VV (3~) | 0-43 | 5 |
| TC221MM | 250 | 1Am | 56 | 1,1 (1~) | 21 | 5 |
| TL221MM | 250 | 1Am | 81 | 1,1 (1~) | 21 | 5 |
| TC214MM | 250 | 1Am | 56 | 0,75 (1~) | 14 | 5 |
| TL214MM | 250 | 1Am | 81 | 0,75 (1~) | 14 | 5 |
| TC209MM | 250 | 1Am | 56 | 0,75 (1~) | 9 | 5 |
| TL209MM | 250 | 1Am | 81 | 0,75 (1~) | 9 | 5 |
| TC221VM | 250 | 1Am | 56 | 1,1 VV (1~) | 0-21 | 5 |
| TL221VM | 250 | 1Am | 81 | 1,1 VV (1~) | 0-21 | 5 |
| TC221VT | 250 | 1Am | 56 | 1,1 VV (3~) | 0-21 | 5 |
| TL221VT | 250 | 1Am | 81 | 1,1 VV (3~) | 0-21 | 5 |
| TC214VM | 250 | 1Am | 56 | 0,75VV (1~) | 0-14 | 5 |
| TL214VM | 250 | 1Am | 81 | 0,75VV (1~) | 0-14 | 5 |
| TC214VT | 250 | 1Am | 56 | 0,75VV (3~) | 0-14 | 5 |
| TL214VT | 250 | 1Am | 81 | 0,75VV (3~) | 0-14 | 5 |
| TC221B | 250 | 1Am | 56 | 0,37/1,1 (3~) | 6/21 | 5 |
| TL221B | 250 | 1Am | 81 | 0,37/1,1 (3~) | 6/21 | 5 |
| TC214B | 250 | 1Am | 56 | 0,37/1,1 (3~) | 4/14 | 5 |
| TL214B | 250 | 1Am | 81 | 0,37/1,1 (3~) | 4/14 | 5 |
| TC521M | 500 | 1Bm | 42 | 2,2 (3~) | 21 | 7 |
| TL521M | 500 | 1Bm | 62 | 2,2 (3~) | 21 | 7 |
| TC511M | 500 | 1Bm | 42 | 1,1 (3~) | 11 | 7 |
| TL511M | 500 | 1Bm | 62 | 1,1 (3~) | 11 | 7 |
| TC504M | 500 | 1Bm | 42 | 0,75 (3~) | 4 | 7 |
| TL504M | 500 | 1Bm | 62 | 0,75 (3~) | 4 | 7 |
| TC511MM | 500 | 1Bm | 42 | 1,1 (1~) | 11 | 7 |
| TL511MM | 500 | 1Bm | 62 | 1,1 (1~) | 11 | 7 |
| TC521VM | 500 | 1Bm | 42 | 2,2VV (1~) | 0-21 | 7 |
| TL521VM | 500 | 1Bm | 62 | 2,2VV (1~) | 0-21 | 7 |
| TC521VT | 500 | 1Bm | 42 | 2,2VV (3~) | 0-21 | 7 |
| Typ | DOR | GNP | Dł. liny | Silnik | Prędkość | Ø liny |
|---|---|---|---|---|---|---|
| [kg] | FEM | [m] | [kW] (ilość faz) | [m/min] | [mm] | |
| TC521VT | 500 | 1Bm | 42 | 2,2VV (3~) | 0-21 | 7 |
| TL521VT | 500 | 1Bm | 62 | 2,2VV (3~) | 0-21 | 7 |
| TC511VM | 500 | 1Bm | 42 | 1,1VV (1~) | 0-11 | 7 |
| TL511VM | 500 | 1Bm | 62 | 1,1VV (1~) | 0-11 | 7 |
| TC511VT | 500 | 1Bm | 42 | 1,1VV (3~) | 0-11 | 7 |
| TL511VT | 500 | 1Bm | 42 | 1,1VV (3~) | 0-11 | 7 |
| TC511B | 500 | 1Bm | 42 | 0,37/1,1 (3~) | 3/11 | 7 |
| TL511B | 500 | 1Bm | 42 | 0,37/1,1 (3~) | 3/11 | 7 |
| TC813M | 500 | 1Bm | 59 | 3 (3~) | 13 | 8 |
| TC813M | 500 | 1Bm | 59 | 3 (3~) | 13 | 8 |
| TL813M | 500 | 1Bm | 88 | 3 (3~) | 13 | 8 |
| TC810M | 500 | 1Bm | 59 | 2,2 (3~) | 10 | 8 |
| TL810M | 500 | 1Bm | 88 | 2,2 (3~) | 10 | 8 |
| TC805MM | 500 | 1Bm | 59 | 1,1M (1~) | 5 | 8 |
| TL805MM | 500 | 1Bm | 88 | 1,1M (1~) | 5 | 8 |
| TC805M | 500 | 1Bm | 59 | 1,1 (3~) | 5 | 8 |
| TL805M | 500 | 1Bm | 88 | 1,1 (3~) | 5 | 8 |
| TC813V | 500 | 1Bm | 59 | 3VV (3~) | 0-13 | 8 |
| TL813V | 800 | 1Bm | 88 | 3VV (3~) | 0-13 | 8 |
| TC810VM | 800 | 1Bm | 59 | 2,2VV (1~) | 0-10 | 8 |
| TL810VM | 800 | 1Bm | 88 | 2,2VV (1~) | 0-10 | 8 |
| TC810VT | 800 | 1Bm | 59 | 2,2VV (3~) | 0-10 | 8 |
| TL810VT | 800 | 1Bm | 88 | 2,2VV (3~) | 0-10 | 8 |
| TC810B | 800 | 1Bm | 59 | 0,75/2,2 (3~) | 3/10 | 8 |
| TL810B | 800 | 1Bm | 88 | 0,75/2,2 (3~) | 3/10 | 8 |
| TC910M | 990 | 1Bm | 34 | 2,2 (3~) | 10 | 9 |
| TL910M | 990 | 1Bm | 50 | 2,2 (3~) | 10 | 9 |
| TC905MM | 990 | 1Bm | 34 | 1,1M (1~) | 5 | 9 |
| TL905MM | 990 | 1Bm | 79 | 1,1M (1~) | 5 | 9 |
| TC905M | 990 | 1Bm | 34 | 1,1 (3~) | 5 | 9 |
| TL905M | 990 | 1Bm | 79 | 1,1 (3~) | 5 | 9 |
| TC913M | 990 | 1Bm | 15 | 3 (3~) | 13 | 9 |
| TL913M | 990 | 1Bm | 22 | 3 (3~) | 13 | 9 |
| TC910VM | 990 | 1Bm | 34 | 2,2VV (1~) | 0-10 | 9 |
| TL910VM | 990 | 1Bm | 50 | 2,2VV (1~) | 0-10 | 9 |
| TC910VT | 990 | 1Bm | 34 | 2,2VV (3~) | 0-10 | 9 |
| TL910VT | 990 | 1Bm | 50 | 2,2VV (3~) | 0-10 | 9 |
| TC910B | 990 | 1Bm | 34 | 0,75/2,2 (3~) | 3/10 | 9 |
| TL910B | 990 | 1Bm | 50 | 0,75/2,2 (3~) | 3/10 | 9 |
| TC1504M | 1500 | 1Bm | 11 | 1,5 (3~) | 4 | 11,5 |
| TL1504M | 1500 | 1Bm | 16 | 1,5 (3~) | 4 | 11,5 |
| TC1509M | 1500 | 1Cm | 11 | 3 (3~) | 9 | 11,5 |
| TL1509M | 1500 | 1Cm | 16 | 3 (3~) | 9 | 11,5 |
Możliwe opcje wyposażenia:
- Silnik przystosowany do warunków tropikalnych
- Ochrona termiczna
- Inne napięcie
- Dodatkowa długość kabla do skrzynki z przyciskami lub kabiny zdalnej na metr
- Wyłącznik krańcowy podnoszenia
- 4-stopniowy wyłącznik krańcowy biegów (IP66)
- Rolka dociskowa liny bębnowej
- Ręczne zwalnianie hamulca
- Lewy lub prawy bęben ryflowany (1 kotwa)
- Lewy lub prawy bęben ryflowany (2 kotwy)
- Lewy i prawy bęben ryflowany (2 kotwy)
- Lewy lub prawy bęben rowkowany (1 kotwa) do rur o większej średnicy
- Lewy lub prawy bęben rowkowany (2 kotwy) do rur o większej średnicy
- Lewy i prawy rowkowany bęben (2 kotwy) do rur o większej średnicy
- Środkowa płyta oddzielająca
- Osłona silnika (dostępna tylko dla typu A i C)
- Ogranicznik obciążenia (1 prędkość)
- Sterowanie radiowe = nadajnik + odbiornik (holowanie)
- Dodatkowy nadajnik (Hauling)
- Sterowanie radiowe = nadajnik + odbiornik (podnoszenie)
- Dodaj emiter (Podnoszenie)
- Rurowa rama ochronna
- Przeciwwaga 10 kg dla kabla Ø 4/5/6
- Przeciwwaga 20 kg dla kabla Ø 7/8
- Przeciwwaga 25 kg dla kabla Ø 9/10
- Przeciwwaga 50 kg dla kabla Ø 11,5/13
Przykładowe zastosowania
Dodatkowe informacje
Pliki do pobrania
Mipromet Katalog miproEquipment
Pliki do pobrania (58.77M)Wciągarka linowa elektryczna TIRLIFT 2
- Ochrona elementów elektrycznych (panel sterowania i silnik), klasa IP55
- Całkowicie zamknięta, nasmarowana na cały okres eksploatacji przekładnia śrubowa (typ zgodny z zakresem obciążeń)
- Jedna lub dwie prędkości podnoszenia lub zmienna prędkość
- Stycznik start/stop (dla urządzeń typu B i C)
- Transformator niskiego napięcia 48 V (dla urządzeń typu B i C)
- Szeroka gama silników do podnoszenia z klasą izolacji F, stopniem ochrony IP 55
- Sprężynowy hamulec tarczowy
- Modułowa i ewolucyjna rama dolna umożliwiająca wiele kierunków wyprowadzenia liny z bębna
TIRLIFT 2 wersja niskonapięciowa
| Typ | TIRLIFT 2 250-500 | |
|---|---|---|
| Standard | Long | |
| B [mm] | 243 | 243 |
| C [mm] | 79 | 79 |
| Ø D [mm] | 121 | 121 |
| E [mm] | 255 | 255 |
| Ø F [mm] | 10,5 | 10,5 |
| G [mm] | 197 | 197 |
| I [mm] | 68 | 68 |
| J [mm] | 23 | 23 |
| K [mm] | 356 | 471 |
| M [mm] | 121,5 | 121,5 |
| N [mm] | 121,5 | 121,5 |
| T [mm] | 230 | 345 |
| TIRLIFT 2 | |||
|---|---|---|---|
| 250-500 Standard | |||
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 2,2 |
| A [mm] | 451 | 462 | 473 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 356 | 356 | 487,5 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 421 | 421 | 487,5 |
| H [mm] | 284,5 | 284,5 | 306,5 |
| TIRLIFT 2 | |||
| 250-500 Long | |||
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 2,2 |
| A [mm] | 451 | 462 | 473 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 468 | 468 | 468 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 533 | 533 | 533 |
| H [mm] | 284,5 | 284,5 | 306,5 |
Wymiary A, H, L zależą od rozmiarów zastosowanego silnika oraz opcji wyposażenia
TIRLIFT 2 wersja niskonapięciowa
| Typ | TIRLIFT 2 600-1500 | |
|---|---|---|
| Standard | Long | |
| B [mm] | 304 | 304 |
| C [mm] | 107,5 | 107,5 |
| Ø D [mm] | 159 | 159 |
| E [mm] | 318 | 463 |
| Ø F [mm] | 12,5 | 12,5 |
| G [mm] | 246 | 246 |
| I [mm] | 62 | 62 |
| J [mm] | 29 | 29 |
| K [mm] | 495,5 | 495,5 |
| M [mm] | 152 | 152 |
| N [mm] | 152 | 152 |
| T [mm] | 290 | 435 |
| TIRLIFT 2 600-1500 Standard | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 1,5 | 2,2 | 3 | 4 |
| A [mm] | 535,5 | 543 | 541 | 554 | 558 | 558 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 456 | 456 | 456 | 507 | 511 | 533 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 516 | 516 | 516 | 516 | 516 | 533 |
| H [mm] | 332,5 | 332,5 | 332,5 | 332,5 | 332,5 | 332,5 |
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 1,5 | 2,2 | 3 | 4 |
| A [mm] | 535,5 | 543 | 541 | 554 | 558 | 558 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 601 | 601 | 601 | 601 | 601 | 601 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 661 | 661 | 661 | 661 | 661 | 661 |
| H [mm] | 332,5 | 332,5 | 332,5 | 332,5 | 332,5 | 332,5 |
Wymiary A, H, L zależą od rozmiarów zastosowanego silnika oraz opcji wyposażenia
TIRLIFT 2 wersja z regulowaną prędkością podnoszenia
| Typ | TIRLIFT 2 250-500 | |
|---|---|---|
| Standard | Long | |
| B [mm] | 243 | 243 |
| C [mm] | 79 | 79 |
| Ø D [mm] | 121 | 121 |
| E [mm] | 255 | 255 |
| Ø F [mm] | 10,5 | 10,5 |
| G [mm] | 197 | 197 |
| I [mm] | 68 | 68 |
| J [mm] | 23 | 23 |
| K [mm] | 356 | 471 |
| M [mm] | 121,5 | 121,5 |
| N [mm] | 121,5 | 121,5 |
| T [mm] | 230 | 345 |
| TIRLIFT 2 | ||||
|---|---|---|---|---|
| 250-500 Standard | ||||
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 2,2 | 3,3 |
| A [mm] | 475 | 475 | 475 | 477 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 356 | 356 | 488 | 488 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 421 | 421 | 487,5 | 488 |
| H [mm] | 345 | 345 | 345 | 345 |
| TIRLIFT 2 | ||||
| 250-500 Long | ||||
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 2,2 | 3,3 |
| A [mm] | 475 | 475 | 475 | 475 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 468 | 468 | 468 | 468 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 533 | 533 | 533 | 533 |
| H [mm] | 345 | 345 | 345 | 345 |
Wymiary A, H, L zależą od rozmiarów zastosowanego silnika oraz opcji wyposażenia
| Typ | TIRLIFT 2 600-1500 | |
|---|---|---|
| Standard | Long | |
| B [mm] | 304 | 304 |
| C [mm] | 107,5 | 107,5 |
| Ø D [mm] | 159 | 159 |
| E [mm] | 318 | 463 |
| Ø F [mm] | 12,5 | 12,5 |
| G [mm] | 246 | 246 |
| I [mm] | 62 | 62 |
| J [mm] | 29 | 29 |
| K [mm] | 495,5 | 495,5 |
| M [mm] | 152 | 152 |
| N [mm] | 152 | 152 |
| T [mm] | 290 | 435 |
| TIRLIFT 2 600-1500 Standard | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 1,5 | 2,2 | 3 | 4 |
| A [mm] | 574 | 574 | 574 | 574 | 574 | 574 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 456 | 456 | 456 | 507 | 511 | 533 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 516 | 516 | 516 | 516 | 516 | 533 |
| H [mm] | 391 | 391 | 391 | 391 | 391 | 449 |
| Moc silnika [kW] | 0,75 | 1,1 | 1,5 | 2,2 | 3 | 4 |
| A [mm] | 574 | 574 | 574 | 574 | 574 | 574 |
| L (bez wył. krańcowego) [mm] | 601 | 601 | 601 | 601 | 601 | 601 |
| L (z wył. krańcowym) [mm] | 661 | 661 | 661 | 661 | 661 | 661 |
| H [mm] | 391 | 391 | 391 | 391 | 391 | 449 |
Wymiary A, H, L zależą od rozmiarów zastosowanego silnika oraz opcji wyposażenia
TIRLIFT 2 dostępne typy
| Typ | DOR | GNP | Dł. liny | Silnik | Prędkość | Ø liny |
|---|---|---|---|---|---|---|
| [kg] | FEM | [m] | [kW] (ilość faz) | [m/min] | [mm] | |
| TC121M | 125 | 2m | 56 | 0,75 (3~) | 21 | 5 |
| TL121M | 125 | 2m | 81 | 0,75 (3~) | 21 | 5 |
| TC121MM | 125 | 2m | 56 | 0,75 (1~) | 21 | 5 |
| TL121MM | 125 | 2m | 81 | 0,75 (1~) | 21 | 5 |
| TC221M | 125 | 1Am | 56 | 1,1 (3~) | 21 | 5 |
| TL221M | 125 | 1Am | 81 | 1,1 (3~) | 21 | 5 |
| TC214M | 125 | 1Am | 56 | 0,75 (3~) | 14 | 5 |
| TL214M | 125 | 1Am | 81 | 0,75 (3~) | 14 | 5 |
| TC209M | 125 | 1Am | 56 | 0,75 (3~) | 9 | 5 |
| TL209M | 125 | 1Am | 81 | 0,75 (3~) | 9 | 5 |
| TC260V | 250 | 1Am | 56 | 3VV (3~) | 0-60 | 5 |
| TL260V | 250 | 1Am | 81 | 3VV (3~) | 0-60 | 5 |
| TC243VM | 250 | 1Am | 56 | 2,2VV (1~) | 0-43 | 5 |
| TL243VM | 250 | 1Am | 81 | 2,2VV (1~) | 0-43 | 5 |
| TC243VT | 250 | 1Am | 56 | 2,2VV (3~) | 0-43 | 5 |
| TL243VT | 250 | 1Am | 81 | 2,2VV (3~) | 0-43 | 5 |
| TC221MM | 250 | 1Am | 56 | 1,1 (1~) | 21 | 5 |
| TL221MM | 250 | 1Am | 81 | 1,1 (1~) | 21 | 5 |
| TC214MM | 250 | 1Am | 56 | 0,75 (1~) | 14 | 5 |
| TL214MM | 250 | 1Am | 81 | 0,75 (1~) | 14 | 5 |
| TC209MM | 250 | 1Am | 56 | 0,75 (1~) | 9 | 5 |
| TL209MM | 250 | 1Am | 81 | 0,75 (1~) | 9 | 5 |
| TC221VM | 250 | 1Am | 56 | 1,1 VV (1~) | 0-21 | 5 |
| TL221VM | 250 | 1Am | 81 | 1,1 VV (1~) | 0-21 | 5 |
| TC221VT | 250 | 1Am | 56 | 1,1 VV (3~) | 0-21 | 5 |
| TL221VT | 250 | 1Am | 81 | 1,1 VV (3~) | 0-21 | 5 |
| TC214VM | 250 | 1Am | 56 | 0,75VV (1~) | 0-14 | 5 |
| TL214VM | 250 | 1Am | 81 | 0,75VV (1~) | 0-14 | 5 |
| TC214VT | 250 | 1Am | 56 | 0,75VV (3~) | 0-14 | 5 |
| TL214VT | 250 | 1Am | 81 | 0,75VV (3~) | 0-14 | 5 |
| TC221B | 250 | 1Am | 56 | 0,37/1,1 (3~) | 6/21 | 5 |
| TL221B | 250 | 1Am | 81 | 0,37/1,1 (3~) | 6/21 | 5 |
| TC214B | 250 | 1Am | 56 | 0,37/1,1 (3~) | 4/14 | 5 |
| TL214B | 250 | 1Am | 81 | 0,37/1,1 (3~) | 4/14 | 5 |
| TC521M | 500 | 1Bm | 42 | 2,2 (3~) | 21 | 7 |
| TL521M | 500 | 1Bm | 62 | 2,2 (3~) | 21 | 7 |
| TC511M | 500 | 1Bm | 42 | 1,1 (3~) | 11 | 7 |
| TL511M | 500 | 1Bm | 62 | 1,1 (3~) | 11 | 7 |
| TC504M | 500 | 1Bm | 42 | 0,75 (3~) | 4 | 7 |
| TL504M | 500 | 1Bm | 62 | 0,75 (3~) | 4 | 7 |
| TC511MM | 500 | 1Bm | 42 | 1,1 (1~) | 11 | 7 |
| TL511MM | 500 | 1Bm | 62 | 1,1 (1~) | 11 | 7 |
| TC521VM | 500 | 1Bm | 42 | 2,2VV (1~) | 0-21 | 7 |
| TL521VM | 500 | 1Bm | 62 | 2,2VV (1~) | 0-21 | 7 |
| TC521VT | 500 | 1Bm | 42 | 2,2VV (3~) | 0-21 | 7 |
| Typ | DOR | GNP | Dł. liny | Silnik | Prędkość | Ø liny |
|---|---|---|---|---|---|---|
| [kg] | FEM | [m] | [kW] (ilość faz) | [m/min] | [mm] | |
| TC521VT | 500 | 1Bm | 42 | 2,2VV (3~) | 0-21 | 7 |
| TL521VT | 500 | 1Bm | 62 | 2,2VV (3~) | 0-21 | 7 |
| TC511VM | 500 | 1Bm | 42 | 1,1VV (1~) | 0-11 | 7 |
| TL511VM | 500 | 1Bm | 62 | 1,1VV (1~) | 0-11 | 7 |
| TC511VT | 500 | 1Bm | 42 | 1,1VV (3~) | 0-11 | 7 |
| TL511VT | 500 | 1Bm | 42 | 1,1VV (3~) | 0-11 | 7 |
| TC511B | 500 | 1Bm | 42 | 0,37/1,1 (3~) | 3/11 | 7 |
| TL511B | 500 | 1Bm | 42 | 0,37/1,1 (3~) | 3/11 | 7 |
| TC813M | 500 | 1Bm | 59 | 3 (3~) | 13 | 8 |
| TC813M | 500 | 1Bm | 59 | 3 (3~) | 13 | 8 |
| TL813M | 500 | 1Bm | 88 | 3 (3~) | 13 | 8 |
| TC810M | 500 | 1Bm | 59 | 2,2 (3~) | 10 | 8 |
| TL810M | 500 | 1Bm | 88 | 2,2 (3~) | 10 | 8 |
| TC805MM | 500 | 1Bm | 59 | 1,1M (1~) | 5 | 8 |
| TL805MM | 500 | 1Bm | 88 | 1,1M (1~) | 5 | 8 |
| TC805M | 500 | 1Bm | 59 | 1,1 (3~) | 5 | 8 |
| TL805M | 500 | 1Bm | 88 | 1,1 (3~) | 5 | 8 |
| TC813V | 500 | 1Bm | 59 | 3VV (3~) | 0-13 | 8 |
| TL813V | 800 | 1Bm | 88 | 3VV (3~) | 0-13 | 8 |
| TC810VM | 800 | 1Bm | 59 | 2,2VV (1~) | 0-10 | 8 |
| TL810VM | 800 | 1Bm | 88 | 2,2VV (1~) | 0-10 | 8 |
| TC810VT | 800 | 1Bm | 59 | 2,2VV (3~) | 0-10 | 8 |
| TL810VT | 800 | 1Bm | 88 | 2,2VV (3~) | 0-10 | 8 |
| TC810B | 800 | 1Bm | 59 | 0,75/2,2 (3~) | 3/10 | 8 |
| TL810B | 800 | 1Bm | 88 | 0,75/2,2 (3~) | 3/10 | 8 |
| TC910M | 990 | 1Bm | 34 | 2,2 (3~) | 10 | 9 |
| TL910M | 990 | 1Bm | 50 | 2,2 (3~) | 10 | 9 |
| TC905MM | 990 | 1Bm | 34 | 1,1M (1~) | 5 | 9 |
| TL905MM | 990 | 1Bm | 79 | 1,1M (1~) | 5 | 9 |
| TC905M | 990 | 1Bm | 34 | 1,1 (3~) | 5 | 9 |
| TL905M | 990 | 1Bm | 79 | 1,1 (3~) | 5 | 9 |
| TC913M | 990 | 1Bm | 15 | 3 (3~) | 13 | 9 |
| TL913M | 990 | 1Bm | 22 | 3 (3~) | 13 | 9 |
| TC910VM | 990 | 1Bm | 34 | 2,2VV (1~) | 0-10 | 9 |
| TL910VM | 990 | 1Bm | 50 | 2,2VV (1~) | 0-10 | 9 |
| TC910VT | 990 | 1Bm | 34 | 2,2VV (3~) | 0-10 | 9 |
| TL910VT | 990 | 1Bm | 50 | 2,2VV (3~) | 0-10 | 9 |
| TC910B | 990 | 1Bm | 34 | 0,75/2,2 (3~) | 3/10 | 9 |
| TL910B | 990 | 1Bm | 50 | 0,75/2,2 (3~) | 3/10 | 9 |
| TC1504M | 1500 | 1Bm | 11 | 1,5 (3~) | 4 | 11,5 |
| TL1504M | 1500 | 1Bm | 16 | 1,5 (3~) | 4 | 11,5 |
| TC1509M | 1500 | 1Cm | 11 | 3 (3~) | 9 | 11,5 |
| TL1509M | 1500 | 1Cm | 16 | 3 (3~) | 9 | 11,5 |
Możliwe opcje wyposażenia:
- Silnik przystosowany do warunków tropikalnych
- Ochrona termiczna
- Inne napięcie
- Dodatkowa długość kabla do skrzynki z przyciskami lub kabiny zdalnej na metr
- Wyłącznik krańcowy podnoszenia
- 4-stopniowy wyłącznik krańcowy biegów (IP66)
- Rolka dociskowa liny bębnowej
- Ręczne zwalnianie hamulca
- Lewy lub prawy bęben ryflowany (1 kotwa)
- Lewy lub prawy bęben ryflowany (2 kotwy)
- Lewy i prawy bęben ryflowany (2 kotwy)
- Lewy lub prawy bęben rowkowany (1 kotwa) do rur o większej średnicy
- Lewy lub prawy bęben rowkowany (2 kotwy) do rur o większej średnicy
- Lewy i prawy rowkowany bęben (2 kotwy) do rur o większej średnicy
- Środkowa płyta oddzielająca
- Osłona silnika (dostępna tylko dla typu A i C)
- Ogranicznik obciążenia (1 prędkość)
- Sterowanie radiowe = nadajnik + odbiornik (holowanie)
- Dodatkowy nadajnik (Hauling)
- Sterowanie radiowe = nadajnik + odbiornik (podnoszenie)
- Dodaj emiter (Podnoszenie)
- Rurowa rama ochronna
- Przeciwwaga 10 kg dla kabla Ø 4/5/6
- Przeciwwaga 20 kg dla kabla Ø 7/8
- Przeciwwaga 25 kg dla kabla Ø 9/10
- Przeciwwaga 50 kg dla kabla Ø 11,5/13
Przykładowe zastosowania
Dodatkowe informacje
Pliki do pobrania
Mipromet Katalog miproEquipment
Pliki do pobrania (58.77M)W tej samej kategorii
Uchwyt do bębnów i szpul GR-D
Udźwig: 2500 kg
Zakres chwytania: 1100 - 1190 mm

Uchwyt do przyspawania WRC
Udźwig: od 0,2 do 4 t

Średnica liny: od 5 do 11,5 mm










